doradca kredytowy Wrocław

Rola doradcy kredytowego / eksperta kredytowego

Ciągła analiza rynku

Przygotowanie dokumentacji

Analiza finansów klienta

Profesjonalne podejście

Reprezentacja Klienta i ciągły monitoring sprawy

Śledzenie zmian zachodzących w bankach

Dopasowanie oferty

Kontakt z instytucjami finansowymi

Uwaga ukierunkowana na klienta

Przygotowanie planów awaryjnych

Twoje korzyści

Całkowicie bezpłatnie

Za pomoc w pozyskaniu finansowania nic nie zapłacisz

Zaoszczędzisz pieniądze

Obiektywne porównanie ofert bankowych

Zyskasz dodatkowy czas

Na jednym spotkaniu złożysz wnioski do kilku banków

Bezpieczeństwo

Wnioski do kilku banków jednocześnie

W ramach usługi pośrednictwa i doradztwa kredytowego Pośrednik:
Świadczy usługę Pośrednictwa pomagając Klientowi:
a) określić cele kredytowania optymalizujące ofertę kredytu
b) określić kwotę kredytu zgodnie z potrzebami finansowymi Klienta
c) w wyborze oferty kredytowej
d) w wyborze okresu kredytowania
e) w wyborze waluty
f) w wyborze rodzaju raty

 

Omawia proces kredytowy i ofertę:
a) Przeprowadza wywiad dotyczący oczekiwań Klienta pod kątem szczegółów transakcji i ewentualnej oferty kredytowej
b) Bada wstępnie zdolność kredytową Klienta na narzędziach udostępnionych przez instytucje kredytowe na podstawie informacji udzielonych przez Klienta
c) Przedstawia, uwzględniając przedstawione preferencje Klienta, co najmniej 3 oferty kredytowe dostępne dla Klienta,
d) Omawia etapy procesu kredytowego i prognozowany czas potrzebny na uzyskanie kredytu
e) Przekazuje listę wymaganych dokumentów oraz formularze bankowe
f) Przedstawia szacowane rodzaje ryzyka związane z konkretną ofertą kredytową, i ze zmianą stopy procentowej oraz kursu walutowego (w przypadku kredytów walutowych)
g) Odpowiada na pytania Klienta związane z kredytem

 

Przyjmuje od Klienta wniosek kredytowy z wcześniej określoną dokumentacją:
a) Służy fachową pomocą w trakcie wypełniania formularzy
b) Weryfikuje kompletność dokumentacji

 

Uczestniczy w procesie kredytowym:
a) Pośredniczy w komunikacji z bankiem, w tym prowadzi negocjacje
b) Przekazuje informacje o wymaganych dodatkowych dokumentach
c) Informuje na bieżąco o postępach w procesie kredytowym

d) Informuje o decyzji kredytowej i wyjaśnia jej zapisy
e) Zapoznaje Klienta z treścią umowy kredytowej i wyjaśnia jej zapisy
f) Umawia Klienta na podpisanie umowy kredytowej w placówce Banku, jeżeli nie jest zawierana w Firmie doradztwa kredytowego, a Bank przewiduje w swoich procedurach taką możliwość.

 

Służy pomocą po uruchomieniu kredytu, jeżeli umowa z instytucją kredytową przewiduje taką usługę:
a) Udziela odpowiedzi na pytania związane z udzielonym kredytem
b) Informuje Klienta, w jaki sposób skontaktować się z Bankiem w przypadku kwestii
przekraczających uprawnienia Pośrednika

Członek

Zakres usług

pte.jpg
sii.png
satrf.jpg